فرنامفرنام، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

پسر کوچولوی مامان و بابا

فردای تولد

1392/8/20 11:20
نویسنده : الهام
967 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرنام

 

شکلک های محدثه

 

Orkut Scraps - Religious

 

 

سه سال گذشته. در چنین روزی، فرشته کوچکی به شدت بی تابی می کرد و برای دیدن دنیای زمینیان لحظه شماری. این شد که خدا اجازه داد در سن 32 هفتگی یعنی در هفت ماهگی قدم به دنیای قشنگ و پر از عشق مامان و بابا پا بذاره 

 

فرنام

 

پسرم قشنگ ترین و زیباترین لحظه ی زندگی هر مادر شنیدن اولین صدای گریه ی نوزادش هستش و خدا رو هزاران بار شکر که این اتفاق برای من افتاد و با شنیدن اولین صدای گریه ات که نمی دونم از ترس دیدن این دنیا بود یا از خوشحالی . با وجودی که سه سال از اون لحظه می گذره هنوز صدای گریه ات تو گوشم هستش و تا پایان عمرم برام قشنگترین صداها خواهد بود که هرگز فراموش نمی کنم 

 

فرنام

 

پسرم با همه ی عشق یک مادر دوستت دارم و امروز و هر روز برات قشنگترین آرزوها رو دارم به احترام صداقت کودکانه ات بهت قول می دم که تا توانی در بدن دارم برای بودن در کنارت باشم 

 

فرنام

 

 

 

 

فرنام

 

 

 

فرنام

 



 

فرنام

 

شکلک های محدثه

 

 

فرنام

 

شکلک های محدثه

 

فرنام

 

 

فرنام

 

 

فرنام

 

 

فرنام

 

 

فرنام

 

 

فرنام

 

 

فرنام

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)