فرنامفرنام، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

پسر کوچولوی مامان و بابا

آبله مرغان ( 1 )

1391/6/30 14:48
نویسنده : الهام
901 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

برای خواندن ادامه مطلب را کلیک کنید 

 

برای خواندن ادامه مطلب را کلیک کنید

 

 

دیروز پسر خوشگل مامان کمی بی حوصله بود و زیاد دوست نداشت که بازی کنه نایت اسکین گفتم شاید برای این باشه که باز داری دندون در می یاری نایت اسکینخلاصه ظهر بعد از اینکه خوشگل مامان نهارش رو خورد و نایت اسکین خوابید بیدار که شدی دیدم پشت گوشت یه دونه ی قرمز هست وایییییی حتما شما هم از فرناز آبله مرغون گرفتی نایت اسکینهرچی به این خوشگل خانوم گفتم بابا نرو نایت اسکین  پیش فرنام اون هم از شما می گیره گوش نکرد  نایت اسکین.

خلاصه شب شد و بابا اومد خونه بهش گفتم که گل گل ما حالش خوب نیست و فکر کنم آبله مرغون گرفته در ضمن شما یه کوچولو هم تب داشتی نایت اسکین قرار بر این شد که صبح بریم پیش دکتر شما هم شب خوابیدی ولی از ساعت ۵ صبح شروع کردی به گریه نایت اسکینو همش ناآرومی می کردی و دونه های قرمز رنگ بیشتر شده بود چه بامزه شدی خوشگل مامان نایت اسکین. دیگه رفتیم پیش خانوم دکتر  http://s1.picofile.com/file/6396693158/doctor1.gif  و ایشون هم گفتن که بله طلا پسر ما خوشگل پسر ناز ما آبله مرغون گرفته نایت اسکین. دیگه از دکتر اومدیم و دونه های قرمز رنگ کم کم داره بیشتر می شه.

از اونجایی که مامان تا دکتر نریمان تائید نکنه که برای شما چیکار باید کرد به بابا گفتم با این فرشته ی نجات ما یک تماس تلفنی بگیره نایت اسکین و از ایشون هم بپرسه که چیکار باید برای شما انجام بدیم ؟ دکتر هم بعد از شنیدن خبر آبله مرغان دستور های لازم رو برای شما داد و از بابا خواستن که یه عکس این حال شما براشون بفرستیم دکتر نریمان عزیز دستتون درد نکنه که همیشه مواظب فرنام هستین نایت اسکین.

شما خیلی پسر خوبی هستی نایت اسکین مامان هم برات دعا می کنه که زود زود خوب بشی گلم نایت اسکین.شما هم پسر خوبی باش و بیشتر استراحت کن و با اسباب بازی هات که خیلی دوستشون داری بازی کن نایت اسکین تا زود زود خوب بشی گلم حالا این عکس ها رو هم برات می ذارم از روز اول که هم وقتی بزرگ شدی ببینی چه شکلی شده بودی هم ببینی توی چند روز که از مریضی می گذره چقدر دونه می زنی خال خالی آقا نایت اسکین.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ضحا
22 تیر 90 13:10
یه دنیا ممنون از لطفی که کردین........
ایشالله آبله مرغون گل پسرتون زودی خوب بشه.


.................................................

خواهش می کنم عزیزم
ممنون
سمیه
24 تیر 90 13:57
خال خالی جون دلم کباب شد دیمت انشالا زودی خوب میشی خاله ..قربونت برم که بازم میخندی


................................................

انشالله با دعاهای شما
شیدا
16 آذر 90 10:15
الهی فدات شم خال خالی شدی خاله!!!!اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره


خدا نکنه شیدا جونم