فرنامفرنام، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه سن داره

پسر کوچولوی مامان و بابا

عزیز دلم تولدت مبارککککککککککککک

1390/4/18 2:16
نویسنده : الهام
434 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

برای خواندن ادامه مطلب را کلیک کنید

عزیز دلم پسر خوشگل مامان و بابا تولدت مبارکککککککک عسل مامان این یک سال برای من و بابا هم خیلی شیرین بود و هم پر از استرس ولی خدا رو شکر که گل پسر خوشگل و ناز ما یک ساله شد  همه ی ما تو این رو خوشال هستیم . عزیز دلم تولد اولین سال زندگیت با من و بابا و فراز و فرناز برگذار شد ولی کلی بهمون خوش گذشت  وای که چقدر از بادکنک ها خوشت اومده بود چقدر از اینکه خونه رو برات تزئین کرده بودیم خوشحال بودی و ذوق می کردی  عزیزم انشالله که این روز قشنگ رو سالیان سال با سلامتی و خوشی و شادی جشن بگیری    همش دلت می خواست که بری سراغ کیک و چنگ بزنی ما سعی می کردیم مواظبت باشیم تا یه چندتا عکس بگیریم بعد وای که چقدر سخت بود گل پسر شیطون من همش می خواست حمله کنه به کیک بعد هم که باز کردن کادوها شد و فرناز می گفت من برای برادر کوچولوم کادوهاشو باز می کنم ولی خودت دلت می خواست کاغذ کادوها رو پاره کنی و از این کار کلی لذت می بردی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گلاره جون
15 تیر 90 10:06
120 sale bishi agha pesar


................................................

ممنون گلاره جان