فرنامفرنام، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه سن داره

پسر کوچولوی مامان و بابا

از صميم قلب دوستت دارم بابا جون روزت مبارک

1390/4/17 19:54
نویسنده : الهام
378 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

برای خواندن ادامه مطلب را کلیک کنید

 

بابا جونم باش و با بودنت باعث بودن من باش

بابا جونم دوستتون دارم بابت تمام زحماتي که برام کشيدين دستانتون را مي بوسم و ممنونتونم شما مهربانترین و بهترین پدر دنیا هستین من عاشقتون هستم 

بابا جونم  نام شما تكيه گاه من است اي تکيه گاه محکم من

بابا جونم روزتون مبارک

خوشگل مامان ما روز پدر همه ی خونه رو تزئین کردیم و کلی هم بادکنک باد کردیم شما که خیلی خوشت اومده بود و همش می خواستی بری دنبال بادکنک ها    و باهاشون بازی کنی خلاصه برای اینکه بابا رو غافلگیر کنیم    تند تند همه ی خونه رو تزئین کردیم و وقتی بابا از دانشگاه برگشت خونه کلیییییییییییییی خوشحال شد بعد هم بهش کادویی که خریده بودیم دادیم     .

چون شما خیلی از بادکنک ها و تزئین خونه خوشت اومده بود و همش بهشون نگاه می کردی و می خندیدی ما هم دو روزی گذاشتیم این کاغذهای رنگی و بادکنک ها به دیوار بمونه  

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)